Opskrivning til Glumsø Fjernvarme

Pris: 1.000,00 DKK

MobilePay integreret betaling

Din indbetaling på kr. 1.000,- berettiger dig til et nedslag på kr. 2.000,- i tilslutningsbidraget, når - og hvis - vi lykkes med at etablere en fjernvarmeløsning i Glumsø, og der bliver indgået en kontrakt om tilslutning.

Vi gør opmærksom på, at opskrivningsgebyret ikke refunderes, hvis du måtte ønske at fravælge tilslutning til fjernvarme.

Din indbetaling medfører ikke andre forpligtelser eller risici. Du bliver således ikke medansvarlig for yderligere gæld, som Glumsø Fjernvarme A.M.B.A. stifter, men der er naturligvis en risiko for at tabe de indbetalte kr. 1.000, -.

Hvis din opskrevne ejendom sælges, før Glumsø Fjernvarme A.M.B.A. har modtaget det fulde tilslutningsbidrag for ejendommen, er den nye ejer af ejendommen berettiget til at overtage dette tilgodebevis. Hvis ny ejer ikke ønsker at installere fjernvarme, vil din indbetaling ikke blive refunderet.

Nye medlemmer

Hvis du ønsker at blive medlem af foreningen, så kan du tilmelde dig her.